2010年5月9日 星期日

yoh,im backk


终于 我找回了我的笑容
我要你们了解的我 回来了
不否认 我是双面人
oh yeaahh.

Well,hmm..
我知道有些人等着我更新我的部落
有人等着我更新一堆之类
but im lazy butt ><
ya,u knowww.
so forgive me yaa XDD

today i was absent
have a gastric pain.
uurrggh,wtF
when i reached school,then i told my mum i wanna bec home,
get scolddd,of coss.>,<
HATE VIRUSSSS.
don torture me anymoreee !!!

---------------------------------------------------------------------

I saw someone alike Shawn just now!!
shocked me theenn.
then i told my mum [eh,u see that boy,alike HIM jorr]
then my mum replied me [He wont wear until like dis larrh]
hahahaha,
that guy wore a pair of dirty long pants n a polo shirt >,<
wahhoooo`
but,wadddd i wan to say is,...............
Shawn has any twin brothers????!!!
><
aiseh`

okaeee,
Vin look at here!
You're mineee.
你刚才说,
你把18年来最真实的自己卖给我,
then another 1 year lerh?
你卖给谁了?哈哈哈哈哈哈哈

pls behave eurself,
don eat tit-bits n chocolate anymoreee okaee?
worry+ing euuuuu
VIN PENGSAN AT SCHOOLLLL!!!!
wahahahahaha.
when i saw this msg,
我不懂我应该笑还是担心你>,<
如果可以在你身边多好~

fuyohh,
1month anniversary!
或许对很多人来说这1个月没什么特别 说起来也可以算很短时间
可是你们不知道 对我这种好像受到什么诅咒的人来说
1个月就过了我的诅咒的3分1也!哈哈哈哈
恩~
那天vin录了video给我
it's realliew touching ^^
so many ppl envy me,
mwahahahasssss
B,i loveee you so mucchiie~mwaahss

then after few dayss,
看到vin跳爱的主场秀!
我整个就是疯狂到极点
可是听到他说背痛痛
我就心西北痛 >,<
乖乖养病蛤~
你好了姐姐买巧克力给你吃 哈哈哈哈

你问我 你怎么个外星人`

叫你外星人是因为你跟别人不同
除了你会一堆东西外阿
你就是跟别人不同
怎么不同我就是说不上来
反正
在你面前
我就是这个黄丽敏
切切实实属于你的黄丽敏

我们是射手和水瓶
你真的成功将水瓶穿了一个洞了
哈哈哈哈哈哈哈哈哈
(我在想像画面)

好啦
最后呢
就是希望那些在恋爱的人要继续甜蜜
别因为一时的不开心选择放弃
因为你错过了
就找不回了=)





Hubby,hug

沒有留言: